Talverehv 185/65R14 86T Michelin X-Ice Xi2 M+S 3PMSF

talv
Rehv 185/65R14 86T Michelin X-Ice Xi2 M+S 3PMSF
Pilt on illustratiivne.
Michelin

X-Ice Xi2 M+S 3PMSF

Rehvimõõt185/65R14
Koormusindeks86 (530 kg)
KiiruskategooriaT (190 km/h)
Sõiduksõiduauto
Liiktalverehv
Tootekood62741
Saadavus1
Kütusesäästlikkus
E
Märghaardumine
F
Väline veeremismüra
64 dB
Tükihind
78,99 € 157,00 €
Eeldatav tarnekuupäev 9. juuli 2024

Michelin X-Ice Xi2

EELISED:

MICHELIN teab, mida talv endast kujutab ning kuidas eristada erinevaid jääolusid: kuiva jääga on tegemist juhul, kui temperatuur on peamiselt madalam kui –5°C, märg jää esineb oludes, kus jäätemperatuur on üldiselt vahemikus –3°C kuni 0°C ning jää pinda katab õhuke veekiht.

Sellised olud on kõige rängemad, sest pidurdusteekonna pikkus on kaks korda pikem võrreldes kuiva jääga. Selleks, et tagada meie rehvide parim haardevõime kogu talve jooksul, on MICHELIN X-ICE rehvide puhul nende tingimustega arvestatud. Ning tulemused räägivad enda eest juba ise.

MICHELIN X-ICE rehvide pidurdusteekond jääl on 14% väiksem, st kuni 1 meetri võrra lühem

MICHELIN X-ICE kestab 15% kauem

ISELOOMUSTUSED:

Täiustatud protektor

Eesmärk: Suurendada haardevõimet talvistes sõidutingimustes.

Lahendus: Uuesti konstrueeritud protektori struktuur, milles on kombineeritud sooni ja mikro-pumpasid uuendusliku koostisega FLEX-ICE kummiühendiga, mis on spetsiaalselt sellise struktuuri tarbeks optimeeritud.

Tulemus: Märkimisväärselt suurem haarduvus.

Kuidas see töötab?

Jääl Jäistel või lumistel pindadel jääb see spetsiaalse koostisega kummiühend piisavalt elastseks, et protektor: suudab pidurdada veekihi korral absorbeerib ja eemaldab mikro-pumpade abil järelejäänud vee valmistab selliselt ette sooned ilma veeta pinnal pidurdamiseks Kuivades tingimustes Kuivadel teedel püsib see uus struktuur piisavalt jäigana, et: protektori struktuur deformeerub võimalikult vähe teepinnaga kokkupuutekohas surve jagunemine on ühtlasem ja kontaktpind suurem kui MICHELIN X-ICE rehvil optimaalne haarduvus Kontaktpind Uue MICHELIN X-ICE kontaktpind on 13% suurem kui selle eelkäijal ning kontaktpinna surve jaotumine on ühtlasem, et tagada: paremad sõiduomadused jääl parem käsitletavus kuival/märjal teel sõites ja pidurdades FLEX-ICE kummiühend MICHELINI uuenduslik spetsiaalselt protektori täiustamiseks koostatud ränil põhinev kummiühend. Kasutaja eelised: turvalisus jääl ja «mustal jääl» sõitmisel; väiksemad ülalpidamiskulud. Tagab: suurema läbisõidu.

Keskkond Uus MICHELIN X-ICE on madala veeretakistusega rehv. See kannab MICHELIN GREEN X tähistust.